Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ



















1. Ο ΕΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ

Ο πολιτισμός της αγάπης, των ίσων ευκαιριών και του οικονομικού μερισμού, μαθαίνεται με βήματα αργά, ουσιαστικά, που εκπαιδεύουν το κόσμο στις πανανθρώπινες αξίες και στη κοινή δράση για μια κοινή προοπτική.

Ο εξελικτικός σκοπός της ανθρωπότητας είναι να επιτύχει της Αδελφοποίησή της. Την υπαρκτή αδελφότητα, πρέπει να την επιτύχουμε.

Σαν έννοια, σαν ιδανικό, μας έρχεται από ψηλά, από εκεί που η γενική θεώρηση των πραγμάτων επιτρέπει την αναγνώριση του γεγονότος ότι όλοι είμαστε μέλη μιας ενεργειακά δομημένης οικογένειας.

Μένει όμως σε εμάς, την φυσική ένσαρκη ανθρωπότητα να αποδείξουμε την βιωματική, φυσική αδελφότητα. Να ζούμε να σκεπτόμαστε, να αισθανόμαστε, να παίρνουμε αποφάσεις, να μοιραζόμαστε, να δημιουργούμε με γνώμονα την αδελφότητά μας.

Το μυστικό που αργά, επώδυνα, βιωματικά μας αποκαλύπτεται είναι του ποια είναι η φύση του ανθρώπου. Με την αληθινή αγάπη, όλα είναι δυνατά.

Η αναγνώριση της θείας φύσης του ανθρώπου, οδηγεί στην ενότητα και στη σύνθεση

Όλοι οφείλουμε ενεργά, να προσφέρουμε τα εξελικτικά μας δώρα:

Οι μάζες πρέπει να προσφέρουν τον τύπο εκείνο της προσπάθειας, που χαρακτηρίζεται από αποφασιστικότητα, εστίαση της ενέργειας, σταθερή και ενωμένη επιθυμία για ειρήνη και αδελφότητα.

Οι νοήμονες καρδιές, πρέπει να επιδείξουν μια ολοκληρωμένη, αδιάσπαστη προσπάθεια οργανωμένης χρήσης της θέλησης.

Οι πνευματικές κεφαλές, πρέπει να επιτύχουν την έκφραση της πνευματικής θέλησης, μέσα από την ομαδική της χρήση.

Για το Καλό! Για το Ατομικό, το Ομαδικό, το Παγκόσμιο Καλό!

2. Ο ΚΑΘΑΡΤΉΡΙΟΣ, ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ

  • Η νηστεία και η καθαριότητα στο φυσικό πεδίο,
  • η πράξη της συγνώμης και της συγχώρεσης στο συναισθηματικό πεδίο,
  • η προσπάθεια μετουσίωσης των αρνητικών σκέψεων σε θετικές στο νοητικό πεδίο και
  • η απόδοση και αφιέρωση στο πνευματικό πεδίο, είναι ουσιαστικά βήματα για την πνευματική πρόοδο της ανθρωπότητας.

Το φυσικό σώμα εκλεπτύνεται με τη σωστή δίαιτα, τον ήλιο, την ανάπαυση, τον ύπνο, την άσκηση.

Το συναισθηματικό σώμα εκλεπτύνεται με την άσκηση του νόμου της αγάπης, της προσφοράς, της υπηρεσίας, με την ευχαριστία και τη δοξολογία.

Το νοητικό σώμα εκλεπτύνεται με νοητική άσκηση, υπομονή, πειθαρχία, υπακοή, ανάταση και χαρά.

Η ενέργεια είναι δημιουργική μόνο μέσα από καθαρούς αγωγούς.

Στις τρεις ημέρες, που προηγούνται της πανσελήνου, πρέπει να διακρίνουμε τα εξής ποιοτικά χαρακτηριστικά:

· Εμπιστοσύνη: Προετοιμάζουμε τον εγκέφαλό μας για την μελλοντική εργασία, επικεντρώνοντας τις σκέψεις μας σε μια χωρίς όρια πίστη, ότι το Ανώτερο από τον άνθρωπο, Υπάρχει. Και όχι μόνον Υπάρχει πέρα από όρια θρησκευτικά, μεταφυσικά, αποκρυφιστικά ή επιστημονικά αλλά και αλληλοσχετίζεται με τον άνθρωπο, μέσα από ένα μεγάλο Σχέδιο Προόδου για το Καλύτερο και το Αγαθότερο για μας και για τον κόσμο όλο.

· Ενατένιση: Προετοιμάζουμε την καρδιά μας ανυψώνοντας τα συναισθήματά μας προς το Μεγαλείο του Θεού, του Θεανθρώπου και του ανθρώπου. Σε κάθε εξελικτική βαθμίδα υπάρχει το Μεγαλείο του Σκοπού, που Οδηγεί, προς το Υψηλότερο και το Βαθύτερο, εμάς και τον κόσμο όλο.

  • Απόφαση: Προετοιμάζουμε τη νόησή μας, γεμίζοντάς την με σκέψεις δύναμης και αποφασιστικότητας, ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Η θέληση μετακινεί βουνά, γιατί είναι πίστη σε δράση. Αφιερωνόμαστε στην πραγματοποίηση του μερτικού, που μας αναλογεί από το θείο Σκοπό. Και δεν είναι ποτέ ανώτερο των δυνάμεών μας.

Είναι η σταθερή και διαρκείας απόφασή μας να συμμετέχουμε ενεργητικά στο Ομαδικό Δημιουργικό Έργο των Προοδευτικών Δυνάμεων του Πλανήτη, που μας δυναμώνει και μας εξασφαλίζει προστασία, καθοδήγηση και προοδευτικό Άνοιγμα στο Φως.

3. Ο ΕΠΙΚΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΦΕΛΚΥΣΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ


Οι χαρακτηριστικές ποιότητες της ίδιας της ημέρας της πανσελήνου είναι:

α. Ένταση: Έξι ώρες πριν.

Ολόκληρο το Είναι μας, Έτοιμο, είναι σε θέση Ανοίγματος και Υποδοχής.

Είναι μια κορύφωση των δυνατοτήτων μας, στην οποία μας οδηγεί συμβολικά η περίοδος της κάθαρσης που προηγήθηκε και που ουσιαστικά είναι το αθροιστικό καθαρτήριο αποτέλεσμα των πολλαπλών προβιωτών μας, πάνω στην Ατραπό της Επιστροφής.

β. Επαφή: Η ίδια η στιγμή.

Η υπέρτατη στιγμή της Επαφής γίνεται πραγματικότητα σε χώρο και χρόνο υπερβατικό.

Είναι η στιγμή που περιγράφεται σαν την ένωση τριών πυρών μέσα στο ανθρώπινο σώμα, του πυρός της ύλης, του πυρός της ψυχής και του πνευματικού πυρός.

Η στιγμή της Επαφής είναι η στιγμή που το δισκοπότηρο που είμαστε γεμίζει με θεία ενέργεια, την ανώτατη που μπορούμε να υποδεχθούμε μέσα μας.

Είναι η στιγμή της Θείας Άμωμης Σύλληψης. Ο Χριστός, το Χριστικό Στοιχείο, το Θείο Μωρό, συλλαμβάνεται μέσα στο Σώμα της Θείας Μητέρας, της Ανθρωπότητας από τον Θείο Πατέρα, την Ανώτατη Ενέργεια.

γ. Περιφρούρηση: Έξι ώρες μετά.

Μετά την στιγμή της Επαφής και της Θείας Σύλληψης μέσα μας η Ήρεμη Σιωπή.

Με την «γεμάτη» ηρεμία εκείνου που «γνωρίζει», εκείνου που «συνεχίζει να το ζει», περιφρουρούμε τον χώρο μας και τον χρόνο μας, τόσο στο φυσικό πεδίο, όσο και στο συναισθηματικό και στο νοητικό, για να «μείνουμε μαζί», με αυτή την υπέρτατη γλύκα του «γεμάτου».

Η προστασία αυτή είναι ουσιαστικής φύσης

γιατί εδρεύει πάντοτε η ΥΦΑΡΠΑΓΗ των θείων ενεργειών

από τις Υλικές εκείνες Δυνάμεις, που μη έχοντας την δυνατότητα να διεισδύσουν στα ανώτατα πνευματικά επίπεδα, περιμένουν τη στιγμή που

η θεία ενέργεια, αφού κατέβει μετασχηματιζόμενη μέχρι τα κατώτερα πεδία, θα παραμείνει αφρούρητη.

Φρουροί της είμαστε όλοι εμείς, που όντας συνειδητοί της Διαδικασίας, παραμένουμε σε πνευματική εγρήγορση.

Η ΕΠΙΚΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Η επίκληση, είναι στο νοητικό πεδίο ότι η προσευχή στο συγκινησιακό.

Είναι μια δομημένη, συγκεκριμένη σκέψη, που, ανάλογα με το επίπεδο κατασκευής της έχει και την αντίστοιχη δύναμη.

Η ανθρωπότητα με τα πολλαπλά της εξελικτικά επίπεδα, επιθυμεί, ζητά με έφεση, εύχεται, θέλει, απαιτεί. Η εγωκεντρικότητα των αιτημάτων της, στην καλύτερη περίπτωση έχει μετουσιωθεί σε αιτήματα ομαδικά για το καλό του συνόλου.

Οι πνευματικά ώριμοι πρωτεργάτες της ανθρωπότητας, συγκεντρώνουν με αγάπη και σοφία την επικλητική ενέργεια, την ανυψώνουν ποιοτικά, την ενοποιούν και την κατευθύνουν με θέληση για το καλό, να προσεγγίσει ανώτερες κραδασμικά πηγές.

Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ

Πάνω από την ανθρωπότητα,

μέσα στα ανώτερα από την ανθρωπότητα ενεργειακά κέντρα του πλανήτη και

έξω από τον πλανήτη, μέσα στο ηλιακό μας σύστημα,

αλλά και έξω από αυτό,

υπάρχουν τηλεπαθητικά ευαίσθητες σε τέτοιες κρούσεις, πνευματικές Ζωές, που δέχονται το εξερχόμενο από την ανθρωπότητα ενεργειακό ρεύμα.

Προσλαμβάνοντάς το, ανταποκρίνονται και αποστέλλουν ένα δυναμικό ενεργειακό ρεύμα.

Η ΕΦΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Το κατερχόμενο ρεύμα, σταδιακά μετασχηματίζεται

υποβιβαζόμενο από ενεργειακό κέντρο σε ενεργειακό κέντρο,

ακολουθώντας την αντίστροφη πορεία,

του ανυψωτικά μετασχηματιζόμενου επικλητικού ρεύματος.

Η δύναμη της εφέλκυσης από την ανθρωπότητα του εισερχόμενου ενεργειακού ρεύματος, εξαρτάται από το βαθμό εξέλιξής της.

4. Ο ΑΦΟΜΟΙΩΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ

Ο σκοπός των γιορτών αυτών είναι να σταθεροποιηθούν τα αποτελέσματα της επερχόμενης πλανητικής, μεγάλης Προσέγγισης των δύο Μεγάλων Αδελφών, του Βούδα και του Χριστού με την Ανθρωπότητα.

Η έμφυτη χριστική συνείδηση, που ενώνει ανθρώπους και Θεό να γίνει για όλους μια υπαρκτή αλήθεια.

Οι χαρακτηριστικές ποιότητες των δύο ημερών, που έπονται της πανσελήνου είναι:

α. Καταγραφή: Η προσωπικότητά μας καταγράφει με το νοητικό, συναισθηματικό και φυσικό της μηχανισμό, την ενέργεια που εισέπραξε.

Είναι η στιγμή που το «λάθος» μπορεί να γίνει στην κατανόηση αυτού που ενορατικά συνελήφθη και να αποσυμβολιστεί σε κατώτερα επίπεδα από εκείνα που του δίνουν την πραγματική του διάσταση.

Για αυτό πρέπει να είμαστε ταπεινοί ως προς την προσωπικότητά μας και υπερήφανοι ως προς το πνεύμα.

Όταν θα έχουμε πετύχει το συνδυασμό αυτό, τότε θα μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την ποιότητα των καταγραφών μας. Οι νέες μας αποφάσεις και τα νέα μας σχέδια θα είναι πλήρως εναρμονισμένα με τη θέληση της ψυχής μας και η προσωπικότητά μας θα προσαρμόζεται οικειοθελώς.

β. Αφομοίωση: Το νοητικό, συναισθηματικό και φυσικό δυναμικό της πνευματικά προσανατολισμένης προσωπικότητάς μας αφομοιώνουν το χριστικό στοιχείο,

μέσα από μια σειρά

· μετουσιώσεων για τα νοητικά στοιχεία,

· μεταμορφώσεων για τα αισθαντικά στοιχεία και

· μεταστοιχειώσεων για τα φυσικά στοιχεία.

Η κρούση ακόμα και αν δεν είναι συνειδητή στο φυσικό πεδίο, ακόμα και αν δεν μπορεί να ερμηνευτεί από το φυσικό εγκέφαλο, εργάζεται δυναμικά πάνω σε ολόκληρη την ανθρωπότητα και μέσα από αυτήν στα υπανθρώπινα βασίλεια.

Η εισερχόμενη ενέργεια παραλαμβάνεται τελικά, υπό μορφή σκέψης, σαν έμπνευση και αποκάλυψη.

Έτσι, η ανθρωπότητα, ο πλανήτης και όλη η ζωή που ζει μέσα του, πάνω του και γύρω του εξελίσσονται ποιοτικά και αλληλοσχετίζονται επί το αρμονικότερο.

5. Ο ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ

Η χαρακτηριστική ποιότητα της τελευταίας ημέρας της τρίτης περιόδου της πανσελήνου είναι:

γ. Ακτινοβολία: Την ενέργεια που έχουμε συσσωρεύσει μέσα μας, με συνείδηση του Έργου, που επιτελούμε, την ακτινοβολούμε σαν φυσική συνέπεια στην αύρα μας και στο περιβάλλον μας.

Μοιάζουμε με ήλιους, που απλόχερα, χωρίς εξαίρεση και διάκριση ακτινοβολούν το φως τους και τη θερμότητά τους στο περιβάλλον, χαρίζοντάς του ζωή και ανάπτυξη.

Ο διανεμητικός σκοπός των ενεργειακών γιορτών των πανσελήνων είναι πολλαπλός.

Η ομαδική μας ραδιοβολία επηρεάζει

· τα ανώτερα από εμάς βασίλεια που μέσα από την μεγαλύτερη συνάφεια των κραδασμών μας, μπορούν και μας πλησιάζουν, και

· τα κατώτερα βασίλεια, που μέσα από την ανθρωπότητα μυούνται σε ανώτερους κραδασμούς.

Ανώτερα είναι

· το βασίλειο των ψυχών της Πνευματικής Πλανητικής Ιεραρχίας,

· το Αγγελικό βασίλειο, που σήμερα είναι τόσο κοντά στη Γη,

· το πνευματικό βασίλειο της Σαμπάλας και

· τα πέραν αυτών πνευματικά βασίλεια,

που μέσα από τη χριστική Ενεργειακή αλυσίδα,

έρχονται σε επικοινωνία και αλληλεπίδραση με την Χριστική ανθρωπότητα.

Κατώτερα είναι το ζωικό βασίλειο, το φυτικό βασίλειο, το ορυκτό βασίλειο και η Ιεραρχία των Στοιχείων της γης, του νερού, της φωτιάς, του αέρα και του αιθέρα.

Η πνευματική μας ραδιοβολία χαρίζει σε εμάς και στο περιβάλλον μας

· φώτιση,

· αποκάλυψη των εμποδίων,

· συγκρότηση,

για ένα μεθοδευμένο έργο απελευθέρωσης από τα εμπόδια και δύναμη για έργο προόδου και ανοικοδόμησης ενός καλύτερου κόσμου, ενός κόσμου με τα χαρακτηριστικά της αγάπης και της σοφίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου